ممسوس

مقبل کسی که بنده اولاد حیدر است ...

ممسوس

مقبل کسی که بنده اولاد حیدر است ...

ممسوس

هر عاشقی دوست داره عشقش فقط برا خودش باشه الا من ، که دوست دارم تو ، عشق همه عالم باشی ! یا علی

42. وصیت‌نامه‌ی حضرت زهرا (سلام الله علیها)

ممسوس | جمعه, ۸ فروردين ۱۳۹۳، ۰۲:۲۶ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

هذا من اوصت به فاطمه بنت رسول الله اوصت و هی تشهد ان لا اله الا الله و ان محمدا عبده و رسوله و ان الجنه حق والنار حق و ان الساعه آتیه لا ریب فیها و ان الله یبعث من فی القبور، یا علی! انا فاطمه بنت محمد زوجنی الله منک لاکون لک فی الدنیا والاخره انت اولی بی من غیری، حنطنی و غسلنی و کفنی باللیل و صل علی و ادفنی بالیل ولاتعلم احدا واستودعک الله و اقرأ علی ولدی السلام الی یوم القیامه

این است وصیت‌نامه‌ای که فاطمه دختر رسول خدا به آن وصیت می‌کند. گواهی می‌دهم که خدایی جز خدای یگانه نیست و محمد بنده و فرستاده‌ی اوست و بهشت حق است و آتش دوزخ حق است و روز قیامت که هیچ شکی در آن نیست فراخواهد رسید و پروردگار جهانیان تمامی مردگان را از قبرهایشان برمی‌انگیزد.

ای علی! من فاطمه دختر محمد هستم که خدا مرا به ازدواج تو درآورد تا نزد تو باشم در دنیا و آخرت، چرا که تو از دیگران برای من شایسته‌تری. شبانگاهان غسلم بده، حنوطم کن و مرا کفن نما. بر من نماز بگذار و شبانه دفنم کن در حالی که هیچ‌کس بر آن اطلاع نیابد. تو را به خدا می‌سپارم و بر فرزندم تا روز قیامت درود می‌فرستم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی