ممسوس

مقبل کسی که بنده اولاد حیدر است ...

ممسوس

مقبل کسی که بنده اولاد حیدر است ...

ممسوس

هر عاشقی دوست داره عشقش فقط برا خودش باشه الا من ، که دوست دارم تو ، عشق همه عالم باشی ! یا علی

پوستر با کیفیت میلاد حضرت زینب (علیها سلام)

ممسوس | شنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۲، ۰۹:۵۶ ب.ظ


روی تصویر کلیک کنید .

  • ۹۲/۱۲/۱۰
  • ممسوس

نظرات  (۳)

سلام و درود؛
دوست عزیز این مطلب شما در پایگاه اینترنتی و بسته فرهنگی عمارنامه منتشرگردید.
http://www.ammarname.ir/node/37541
ما را از بروزرسانی خود آگاه
و با درج بنر و یا لوگو در وبگاه خود یاری نمایید .
موفق و پیروز باشید .
http://ammarname.ir -- info@ammarname.ir
یا علی

  • محمدمهدی باقری
  • سلام برادر
    خدا قوت
    واقعا قشنگ بود
    احسنت
    خیلی خوشحالم که بین این همه وب به شما هدایت شدم
    بنده هم وب حقیری دارم
    با مطلبی تحت عنوان "عاقبت سخت شوخی زن و مرد نامحرم" به روزم همسنگر
    خوشحال میشم قدم رنجه فرمایید و نظر خودتون رو بگویید و اگر لایق دونستید تبادل لینک کنیم
    البته اگر لایق دونستید حقیر رو
    منتظرتم دادا
    امیدوارم که بیای
    مواظب خودت باش
    یا علی مدد
    پاسخ:
    از نظر خوبت ممنونم !
    ان شاء الله لایق محبت شما باشم .
    در ضمن لینک هم شدید !
    یا علی
  • برقبانی(معبر سایبری خادم الشهدا)
  • سلام
    خوبی ایشالله؟
    خدا قوتت بده
    وبلاگ بسیار زیبا و پرمحتوایی داری
    ایشالله شهدا همیشه کمکت کنن

    "ورژن های مختلف دست بوسی...!!!"
    +27 مطلب جدید
    منتظر حضور و نظر گرمت هستم

    راستی یه طرح پیامکی دارم برگزار میکنم که بصورت رایگان هستش و قراره هر هفته پیام با موضوعیت(آشنایی با سخنان اهل بیت،امام خامنه ای،وصیتهای شهدا و مهدویت)ارسال بشه.
    اگه دوست داشتی ثبت نام کنی نام و نام خانوادگیت و شهر ومحل سکونتت و آدرس وبت رو به30002502222598  ارسال کن.
    به بقیه دوستات هم خبر بده.

    ایشالله شهید شی

    یاعلی
    پاسخ:
    متشکرم !
    ان شاءالله
    یا علی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی