ممسوس

مقبل کسی که بنده اولاد حیدر است ...

ممسوس

مقبل کسی که بنده اولاد حیدر است ...

ممسوس

هر عاشقی دوست داره عشقش فقط برا خودش باشه الا من ، که دوست دارم تو ، عشق همه عالم باشی ! یا علی

سه نما از سه نقطه تهران ...

ممسوس | سه شنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۵۳ ق.ظ



ساعت 1:30 نیمه شب خانه باغی در شمال تهران :

 

- دیگه خسته شدم ، دیگه از این مهمونی های تکراری و این بریز و بپاش ها خسته شدم !

  اصلا یه چیزی که چند وقتی ما رو سر حال نگه داره ، پیدا نمیشه !

  - تو که هنوز یه ماه نیست از ... اومدی ! هر هفته هم که پارتی ات برقراره ، عرق و ورق و هر چی فکرش و بکنی دم دستته !

  - درسته ، اما این چیزا اونقده که از دور قشنگه ، داخلشون هیچی نیست ! دیگه دارم به بن بست می رسم ! چند وقتیه فکرم رفته خودمو راحت کنم ! دیگه خسته شدم از این زندگی کوفتی !!

 

 ساعت 11 شب خانه ای در جنوب تهران :

- این یه ذره مواد به کجای من میرسه ! صبح تا شب دست به هر غلطی که می زنم باز جواب یه وعده رو نمی ده ! اینم شد زندگی !!

  -  اینقدر لب به این کوفتی ها نزن ! حالم و به هم زدی ! هیچی تو خونه نیست ، برو یه چیزی بگیر کوفت کنیم ! داره از گرسنگی سرم گیج میره ! دیگه خسته شدم از این زندگی کوفتی !!

 

 

ساعت 3:30 شب حجره ای در یک مدرسه علمیه تهران :

 

« یا الهی و سیدی و مولای و مالک رقی ، یا من بیده ناصیتی ، یا علیما بضری و مسکنتی ، یا خبیرا بفقری و فاقتی ، یا رب یا رب یا رب ... »

  ای معبودم و آقایم و مولایم و صاحب تنم ، ای آنکه زمام اختیارم در دست اوست ، ای دانا به فقر و بیچارگیم ، ای آگاه به احتیاجم و بی چیزیم ،  ای پروردگار ، ای پروردگار ، ای پروردگار ... .

  -  چقدر این فراز ها شیرینه ، چقدر مناجات با خدا تو دل شب می چسبه ، چقدر آدم  سبک میشه ، اصلا وقتی با تو حرف می زنم انگار نه انگار هزار تا مشکل جور واجور دارم ، انگار نه انگار مادرم مریضه ، انگار نه انگار ... ، میدونم همه چیزا رو می بینی ، اگه صلاح دین من تو اینه منم پسندم آنچه را جانان پسندد !

قربون امیرالمومنین (ع) برم که این حرفا رو توسط کمیل (ع) به ما رساند ، واقعا اونایی که تو رو دارن چی کم دارن و اونایی که تو رو ندارن چی دارن ؟!

  • ۹۲/۰۵/۲۲
  • ممسوس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی