ممسوس

مقبل کسی که بنده اولاد حیدر است ...

ممسوس

مقبل کسی که بنده اولاد حیدر است ...

ممسوس

هر عاشقی دوست داره عشقش فقط برا خودش باشه الا من ، که دوست دارم تو ، عشق همه عالم باشی ! یا علی

مراقب اشیاء قیمتی خود باشید !

ممسوس | سه شنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۲، ۰۵:۲۹ ق.ظ

«مراقب اشیایی قیمتی خود باشید !» با دیدن این جمله روی برگه ، دستی به موبایل خود زد ، دستی هم به کیف پولش . هر دو سر جایشان بودند ، خیالش راحت شد و به راهش ادامه داد ... .

 اکثراً اینجوری هستیم اما به قول آن شاعر چشم ها را باید شست ، جور دیگر باید دید ! یعنی چیزی قیمتی تر از اینها همراهت نبود که مراقب باشی یک وقت گم نشود ؟!

 اگر موبایلت گم شود ، اگر کیف پولت را بزنند، باز قابلیت بازگشتن را دارد ، یکی دیگر تهیه می کنی و دفعه بعد حواست را بیشتر جمع می کنی ، اما اگر دلت گم بشود چی ! اگه دلت را ازت بزنند ، چی ؟ نفهمی دلت کجاست ، دست کیه ، کجا رفته ، کی میاد ، با کی میاد ، چی ؟

 از این به بعد هر جا خواستی بری که یک خورده محیط مشکوک است ، قبل از هر کار حواست به دلت باشه ، مواظب باش کسی به دلت دستبرد نزنه ! یه وقت به خودت مغرور نشوی ها ، روایته آخرالزمان دین مثل سورمه ی چشم است که شب به چشمت سورمه می میکشی و می خوابی ، صبح که بلند می شوی اثری از سورمه ها نیست !! خیلی ها تا پارسال بچه هیئتی ، نماز اول وقت خوان ، با حجاب و ... بودند اما الان تو را هم  مسخره می کنند !! همان کارهایی که تا پارسال دین بود و عشق بازی، الان خشک مقدس بازی شده و املی !!!

 

  • ۹۲/۰۵/۰۱
  • ممسوس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی