ممسوس

مقبل کسی که بنده اولاد حیدر است ...

ممسوس

مقبل کسی که بنده اولاد حیدر است ...

ممسوس

هر عاشقی دوست داره عشقش فقط برا خودش باشه الا من ، که دوست دارم تو ، عشق همه عالم باشی ! یا علی

مسلمونای بدتر از یهودی !!

ممسوس | پنجشنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۲، ۰۶:۲۵ ب.ظ

بهش گفتن یا اسلام بیاور یا جزیه بده ! گفت : جزیه می دهم اما از من نخواهید از دین آبا و اجدادی ام دست بردارم ! خلاصه دست برنداشت و بر دین آبا و اجدادی اش باقی ماند !

 *

یک روز دید انگار مدینه یه جور دیگه است . از خانه اش بیرون آمد دید جمعیت به سمت مسجد پیغمبر حرکت می کند با جمعیت آمد ... نمی تونست اون چیزی را که می بینه باور کنه ، بهتش زده بود ... .

 *

ناگهان مردم صدایی شنیدند  ؛ اشهد ان لا اله الا الله ، ... تعجب کردند ، علت رو پرسیدند : گفت : من در  جنگ خیبر حاضر بودم ، دیدم در قلعه ی خیبر را که چهل نفر باز و بسته می کردند همین آقایی که حالا دستش رو بسته اید چه جور از جا کند !! ... .

 

  • ۹۲/۰۴/۲۷
  • ممسوس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی