ممسوس

مقبل کسی که بنده اولاد حیدر است ...

ممسوس

مقبل کسی که بنده اولاد حیدر است ...

ممسوس

هر عاشقی دوست داره عشقش فقط برا خودش باشه الا من ، که دوست دارم تو ، عشق همه عالم باشی ! یا علی

فردا هم با مایی !!

ممسوس | يكشنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۲، ۰۱:۳۳ ق.ظ


مجلس پر از جمعیّت بود. پیرمردی قد خمیده و محاسن سفید با عصا وارد جلسه شد و خواست در انتهای مجلس کنار کفش ها بنشیند، امّا امام صادق علیه السلام نگذاشتند و به مردم فرمودند: اجازه بدهید تا او جلو بیاید. مردم راه را باز کردند. وقتی پیرمرد کنار حضرت امام صادق علیه السلام نشست زار زار گریست.

امام فرمودند: چرا گریه می کنی؟
 گفت: عمرم سر آمده و نزدیک مردنم است. برای آخرتم گریه می کنم!
فرمود: برای چه چیزِ آخرتت گریه می کنی؟
گفت: نمی دانم وضعم چه می شود؟ می ترسم، نگرانم و دغدغه و وحشت دارم!

امام صادق صلوات الله علیه فرمودند: آیا شیعه هستی؟
گفت: من عاشق شما هستم و نود سال است که وجودم را وقف شما کرده ام.

حضرت فرمودند: اجازه نمی دهم گریه کنی و دغدغه داشته باشی. به تو اطمینان می دهم بعد از مردن نیز مانند دنیا با ما خواهی بود.
  • ۹۲/۰۶/۲۴
  • ممسوس

شیعه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی