ممسوس

مقبل کسی که بنده اولاد حیدر است ...

ممسوس

مقبل کسی که بنده اولاد حیدر است ...

ممسوس

هر عاشقی دوست داره عشقش فقط برا خودش باشه الا من ، که دوست دارم تو ، عشق همه عالم باشی ! یا علی

بقیع 1

ممسوس | جمعه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۴۶ ق.ظ


کنار بقیع ایستاده بودم اومد جلو :
- کسی که مرد دیگر مرده و آدم باید فقط از خدا حاجاتش رو بخواهد ...
بعد هم خودکارش رو انداخت رو زمین و گفت اگر می گی از اینا کاری بر میاد، بگو این خودکارو به من بدهند !!
اولش موندم چه جوابی بدم ، چند نفر هم جمع شده بودند ، یه لحظه دلم رو متوجه آقا کردم ، گفتم حالا خودم هیچی لااقل به خاطر اینا که اعتقادشون نلرزه! ، نا خود آگاه یه چیزی به ذهنم خطور کرد ... )
رفتم جلو خودکار را از زمین برداشتم و دوباره رو زمین انداختم و گفتم : حالا تو به خدا بگو اونو از رو زمین برداره به من بده !!!
  • ۹۲/۰۵/۲۵
  • ممسوس

نظرات  (۱)

خدا خیرتون بده من برای بنر هیئت ها از طرحها تون استفاده کردم اجرتون با حضرت زهرا
پاسخ:
بسی باعث خوشحالی ما شدید ...
خداوند به شما هم خیر دهد ...
یا علی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی