ممسوس

مقبل کسی که بنده اولاد حیدر است ...

ممسوس

مقبل کسی که بنده اولاد حیدر است ...

ممسوس

هر عاشقی دوست داره عشقش فقط برا خودش باشه الا من ، که دوست دارم تو ، عشق همه عالم باشی ! یا علی

خدایی خیلی کریمند ...

ممسوس | جمعه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۳۳ ب.ظ
ramazan heder


و آنگاه امیرالمومنین به امام حسن علیه السلام فرمودند: « اگر از این ضربت جان به در بردم، خودم میدانم ابن ملجم را چه چاره کنم و اگر ...»
( حتما حضرت می بخشید ، از سفارش های حضرتش راجع به اون ملعون راحت میشه حدس زد .)
***
وارد شد بر برادرش امام مجتبی علیه السلام ... تا حال برادر را دید فرمود : برادر جان چه کسی شما را به این روز انداخته ؟
 امام مجتبی علیه السلام فرمود : اگر بگویم ، چه می کنی ؟
ابی عبدالله علیه السلام فرمود : او را به سزای عملش می رسانم .
( اینجاست که باید همه کریمان عالم سر تعظیم فرود آورند ...) فرمود : به خدا قسم ! هرگز نخواهم گفت ... !

***
دید سینه اش سنگینی می کند ... چشمان را به زحمت گشود ... همون قیافه بود که پیغمبر فرموده بود ...
با این حال فرمود : شمر می دانی کجا نشستی ؟!
... بلند شو ! هر چه قولش را به تو دادند ، بیشترش را به تو می دهم ...
فردای قیامت شفاعت جدم را برای تو تضمین می کنم ... بلند شو !!
... با بی شرمی دهان کثیفش را گشود : درهمی از جایزه های عبیدا... ( نستجیربالله ) از تو و جد تو و شفاعتش برای من بهتر است !!

***
در را گشود دید مروان است که سرش را پایین انداخته ... دشمن درجه یک پدر و عمو و جدش ...
درخواست پناه دادن به خانواده اش را داشت ... حضرت سجاد علیه السلام پذیرفت !!

***
...

***
امام رضا علیه السلام فرمودند : امام پدری مهربان و رفیقی دلسوز است ... .

***
...

***
نقل می کند از پله های سرداب مقدس پایین می رفتم که دیدم سید زیبایی با حالتی عرفانی و نورانی ، قنوت گرفته است ... و به این مضمون می فرماید : خدایا ! شیعیان گناهکار من را به خاطر من ببخش ! از ثواب های اعمال من مهدی عج بردار و از گناهان آنها بگذر ...

***
شما که بیگانه را هم می پذیرید ...
  • ۹۲/۰۵/۱۱
  • ممسوس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی