ممسوس

مقبل کسی که بنده اولاد حیدر است ...

ممسوس

مقبل کسی که بنده اولاد حیدر است ...

ممسوس

هر عاشقی دوست داره عشقش فقط برا خودش باشه الا من ، که دوست دارم تو ، عشق همه عالم باشی ! یا علی

با من حرف بزنید تا با شما حرف بزنم !

ممسوس | سه شنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۲، ۰۵:۳۱ ق.ظ

ای بابا ! چه حرفایی می زنی ! تا حالا خود من چندین مرتبه شده سر سجاده ، تو حرم ، ... ازش یه چیزی خواستم، اما بهم نداده ! از اون طرف هم می دونم خدا حرف بی ربطی تو قرآن نمی زنه ! (نستجیر بالله! )شاید من بلند نخوندمش ! اما اون که گفته من از رگ گردن به شما نزدکترم ... واقعاً گیج شده ام !

 اگه یک کم به آیه شریفه ادْعُونِی أَسْتَجِبْ لَکُمْ دقت کنید ، درمی یابید که خداوند در این آیه می فرماید ؛ با من حرف بزنید تا با شما حرف بزنم ! (نه اینکه مرا بخوانید تا حاجتتان را بدهم !)  قطعا اگر لغویات دنیایی گوش ما را سنگین و کر نکرده بود ، پس از هر دعایی و هر درخواستی ، نظر مثبت یا توجیه منطقی خدا را می شنیدیم اما ... .

  • ۹۲/۰۵/۰۱
  • ممسوس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی